.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هفته آینده/ تغییر و معرفی در وزیران پیشنهادی

مشاور معاون پارلمانی رئیس جمهور با اعلام اینکه وزیران پیشنهادی 3 وزارتخانه نیرو، آموزش و پرورش و رفاه، هفته آینده به مجلس معرفی خواهند شد، گفت: احتمال تغییر در معرفی یکی از وزیرانی که پیش از این به مجلس معرفی شده بود وجود دارد.
ایرج ندیمی مشاور معاون پارلمانی رئیس جمهور در گفتگو با مهر ، اظهار داشت: همه مباحث مربوط به معرفی وزیران پیشنهادی 3 وزارتخانه باقیمانده به مجلس بعد از برگشت رئیس جمهور از سفر به نیویورک بررسی خواهد شد.
وی با بیان اینکه قرار است ملاحظاتی درباره معرفی وزیران صورت بگیرد افزود: این ملاحظات در راستای تامین نظر رهبر معظم انقلاب، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دیگر عزیزان کشور است که البته این ملاحظات باید از سوی دکتر احمدی نژاد صورت پذیرد.
ندیمی از معرفی وزیران پیشنهادی 3 وزارتخانه نیرو، آموزش و پرورش و رفاه در هفته اول بازگشایی مجلس شورای اسلامی پس از تعطیلات تابستانی خبر داد و تصریح کرد: قرار است وزیران پیشنهادی در همین هفته اول بازگشایی مجلس معرفی شوند چون دولت باید با سرعت عمل بیشتری کارها و برنامه های در نظر گرفته خود را ادامه دهد.
مشاور معاون پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: احتمال تغییر در معرفی وزیران پیشنهادی وجود دارد البته ممکن است در یکی از وزارتخانه ها تغییر صورت بگیرد نه در همه آنها. البته قرار است3 وزیر پیشنهادی به صورت همزمان مشخص و به مجلس معرفی شوند.
وی با تاکید بر اینکه در مواضع رئیس جمهور نسبت به گذشته هیچ گونه تغییری ایجاد نشده است خاطر نشان کرد: تلاش ما برای معرفی افراد بر معرفی افرادی است که در همان مرحله نخست با رای اعتماد بالا مشغول به کار شوند وگرنه تا کنون نظر بر این است که شخصیت افراد حفظ شود.
ندیمی در پایان گفت: در حال حاضر سه وزیر پیشنهادی برای وزارتخانه های نیرو، آموزش و پرورش و رفاه مشخص شده اند و اگر اتفاق خاصی نیفتد هفته آینده به مجلس معرفی خواهند شد.
مشاور معاون پارلمانی رئیس جمهور از معرفی این افراد به خبرنگار مهر خودداری کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.